سرکان : قطعه‌ای از بهشت

اين وبلاگ براي معرفي گوشه اي از ايران که زادگاه من است ساخته شده است و بيشتر مطالب آن حاصل تحقيقات انجام شده براي بخشي از پايان نامه ام بوده است. سعي خواهم کرد اطلاعات آن را به روز نگاه داشته و البته بر جذابيت آن بيافزايم

Monday, March 05, 2007

وضعيت خاك و پوشش گياهي

از نظر پراكندگي جغرافيايي پوشش گياهي، كل حوضه جزء ناحيه ي بزرگ ايران-توران است. به طور كلي خاك منطقه ي شهري عميق تا نيمه عميق بوده و بافت متوسط تا سبك دارد. پوشش گياهي منطقه ي شهري، درخت، باغات، منطقه با ارتفاعات بيشتر و تپه ماهورهاي مرتفع، درختچه و گون و ارتفاعات بيشتر رخنمون سنگي دارند.

2 Comments:

At 6:47 pm, Blogger Zoghal said...

با سلام و خسته نباشيد
به اطلاع مي رسانم وب سايت همدان آنلاين به ادرس www.hamedanonline.com همزمان با شروع سال جدید فعالیت خود رو شروع کرد. اساس این وب سایت بر پایه یک پرتال و تالار انجمن خصوصی می باشد. که اهداف خاصی را دنبال میکند.
همین طور کی میدانید امروزه وسایل ارتباط جمعی زیادی وجود دارد. که یکی از اینها اینترنت هست.اما متاسفانه در استان ما زیاد طرفدار ندارد. دلیل هم نبود اطلاعات کافی در این مورد می باشد. هدف ما هم دقیقا همین اطلاع رسانی هست.
به همین منظور در نظر داریم قسمتی جهت معرفی استان و مناطق تفریحی تاریخی …. معرفی کنیم.
از شما هم استانی عزیز که خود دارید همین کار رو به نحوی دیگر انجام می دهید، دعوت میکنیم که با همکاری خود مارا در این امر کمک کنید.
.در صورت هر گونه سوال با من تماس حاصل کنید
مدیر فنی همدان آنلاین
سوزنچی

 
At 11:39 pm, Blogger Unknown said...

salam
be ma ham sar bezan
tooyserkan.blogfa.com

 

Post a Comment

<< Home